یادگاری

ساخت وبلاگ

عکس باربد بابایی مجری شب کوک با سر تراشیده +بیوگرافی

 

باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی

«« نام اصلی :: باربد بابایی »»

«« تولد :: 1357 »»

«« ملیت :: ایرانی »»

«« شغل :: مجری و بازیگر »»
 

باربد بابایی و پدرش

عکس باربد بابایی و پدرش

کودکی باربد بابایی

باربد بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «آوا نو» یا همان شب کوک سابق در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند.

باربد بابایی

یادگاری...
ما را در سایت یادگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما yadegarii بازدید : 50 تاريخ : چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت: 22:07

بیوگرافی مهناز افشار + عکس دختر خانم افشار


عکس جدید و جالب مهناز افشار و دخترش

مهناز افشار و دخترش

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین ازدواج کرد.

خانم مهناز افشار بعد از ازدواج با آقای محمد یاسین رامین صاحب یک دختر شدند که نام او را لیانا گذاشتند.

 

عکس مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقش های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.
 

مهناز افشار

عکس مهناز افشار

یادگاری...
ما را در سایت یادگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما yadegarii بازدید : 26 تاريخ : چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت: 22:04

عکس سحر قریشی در کنار امید علوی + بیوگرافی

 

سحر قریشی و همسر دومش

عکس سحر قریشی و همسر دومش

سحر قریشی زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.
 

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

زمینه فعالیت :•: سینما، تلویزیون
تولد :•: ۶ دی ۱۳۶۶
زادگاه :•: تهران
محل زندگی :•: تهران
ملیت :•: ایرانی
پیشه :•: بازیگر
سال‌های فعالیت :•: از ۱۳۸۸ تاکنون

سحر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کندو پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو وانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.
 

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی

یادگاری...
ما را در سایت یادگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما yadegarii بازدید : 15 تاريخ : چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت: 22:01

عکس محمدرضا گلزار با یک ماشین زیبا + بیوگرافی ایشان

 

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

تاریخ تولد : ۱۱/۱/۱۳۵۶
تاریخ تولد شناسنامه اى : ۱/۱/۱۳۵۶
محل تولد : تهران

محمد رضا گلزار  والیبال را در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازی می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.
 

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

عکس محمدرضا گلزار و بنیامین

پاسخ محمرضا گلزار به سوال : چرا پیانو؟ چگونه بدون استاد نواختید؟

روزهای نوجوانی ما که مثل این روزها نبود. اصلاً نمی‌شد گیتار دست گرفت و در خیابان راه رفت، جو خاصی نسبت به ساز و موسیقی وجود داشت. به هرحال قوانین مملکت بود این‌ها را گفتم تا به اینجا برسم که آن روزها یادگیری ساز و موسیقی سخت بود. حال این‌که چرا پیانو را انتخاب کردم برمی گردد به ارگ قدیمی که در خانه داشتیم. البته آن ارگ‌های پایه دار دو طبقه، متعلق به خواهرم بود. با آن تمرین موسیقی انجام می‌داد. یک روز به سراغ آن ارگ رفتم و شروع کردم به نواختن، از آن روز موسیقی جزئی از زندگیم شد.

هیچ وقت استاد موسیقی نداشتم. از روی دست این و آن نگاه می‌کردم و یاد می‌گرفتم! یعنی هر جا می‌رفتیم هر مجلس و مهمانی مثل عروسی که نوازنده‌ای بود و می‌نواخت، با دقت به حرکت دستانش روی شاسی‌های ساز نگاه می‌کردم، در ذهن ثبت کرده و بدین شکل شد که یاد گرفتم.
 

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

اجراهای زنده در کنسرت :

۱۳۹۳ روز برفی (اجرای مشترک با مرتضی پاشایی)
۱۳۸۹ یه موقع‌هایی دلم میگیره (اجرای مشترک با مازیار فلاحی)
۱۳۸۸ همه چی آرومه (بازخوانی آهنگ حمید طالب زاده)

محمدرضا گلزار

یادگاری...
ما را در سایت یادگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما yadegarii بازدید : 25 تاريخ : چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت: 21:57